Elektrische scootersSteden zijn overvol met auto\’s, waardoor het bijna onmogelijk is om je te verplaatsen, en wegen en straten zijn overvol. Om nog maar te zwijgen van de eerder genoemde parkeerplaatsen.De benzineprijzen zijn ook exorbitant hoog. Ik zie de autofabrikanten al tandenknarsend dit artikel en de auteur naar een heel andere plek sturen.
Er zijn meer opties. Een van de weinige oplossingen zijn elektrische fietsen, maar die zijn niet noodzakelijk geschikt voor iedereen. Voor zulke mensen kan het kopen van een scooter hun problemen oplossen. Elektrische scooters besparen geld op benzine en dragen hopelijkbij aan schonere luchtin steden en daarbuiten.
Een optie zou de Gogolo Viva kunnen zijn. Waarom deze? Omdat de accu\’s naar verluidt erg lang meegaan.
Gogoro is een Taiwanees bedrijf en een dochteronderneming van HTC Gogoro is een Taiwanees bedrijf en een dochteronderneming van HTC Om de producten van Gogoro echt interessant te maken, garandeert Gogoro verschillende gadgets. Simpel, je hoeft niet te wachten tot het apparaat is opgeladenen het is klaar voor gebruik zodra de batterij is vervangen. Dit is een groot voordeel. De accu gebruikt precies hetzelfde type cellen als de Tesla 3. [Hij] kan ongeveer 85 kilometer afleggen. [Hij kan ongeveer 85 kilometer afleggen op één lading. Dit is zeker niet veel, maar gezien het feit dat het apparaat gericht is op zwakkere financiële groepen, is het een aanzienlijke afstand, vooral als het een tweede batterij heeft.
De scooter is zeker niet het eerste product van het bedrijf. Het bedrijf werd echter vier jaar eerder opgericht door Horace Luke en Matt Taylor. Met slechts 1.700 werknemers is het geen groot bedrijf, maar het exporteert wel over de hele wereld.
De nieuwste Viva-scooter kost ongeveer 50 000 USD. De machine weegt ongeveer 80 kg en kan gekocht worden met een groeiend aantal verschillende accessoires.